وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

باسلام و تبریک ایام ولادت بزرگ بانوی عالم از ادم تا خاتم و عذر تقصیر از تاخیر چند روزه ام که نایب الزیاره دوستان و حق داران به این حقیر ، در حرم امام رضا(ع) بودم .

امروز خواستم مطلبی را خدمت شما خوبان داشته باشم که چشمم متوجه مطلبی در سایتی شد که خدا کند درست نباشد فلذا بهتر دیدم که این مطلب را کپی نمایم تا شما هم مطالعه بفرمایید و هم صحت انرا مورد بررسی قرار بدهید :

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۵۵
مقداد ده نمکی

                                      

سلام  در هنگام مراجعه به سایت رفاهی جهت ثبت نام یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها با سر تیتر این سایت روبرو میشوید که در سمت راست نوشته " ریاست جمهوری  سازمان هدفمندی یارانه ها "  ودر سمت چپ ان مرقوم داشتند " سامانه اعلام نیاز یارانه نقدی "  

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۶
مقداد ده نمکی

نسخه چاپیارسال به دوستان
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به فارس:
وام مسکن افزایش می یابد/ مسکن مهر خلاف سیاستهای ابلاغی حضرت امام و رهبری است(!)

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دلیل حمله و انتقاد من از مسکن مهر برای این است که اشتباهات گذشته تکرار نشود، گفت:پیگیرافزایش وام مسکن هستم 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۷
مقداد ده نمکی

دکتر احمدی نژاد در زیارتگاه شرق کارون:
روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا بر فراز کاخ سفید به اهتزاز درآید
روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا بر فراز کاخ سفید به اهتزاز درآید  رییس جمهور سابق کشور، طی سخنانی کوتاه در خصوص علت حضور خود در زیارتگاه های ۸ سال دفاع مقدس گفت: روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید.
  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۳۴
مقداد ده نمکی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۴
مقداد ده نمکی

شهادت داستان ماندگاری آنانیست که      دانستند دنیا جای ماندن نیست 


چند روز پیش توفیق پیدا کردم ،در سفری کوتاه، جهت تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر ، به منطق عملیاتی جنوب بروم ، در بازدید از تمامی مناطق هوا بسیار خوب عالی بود ولی وقتی رسیدیم به شلمچه ،با باران بسیار شدیدی روبرو شدیم که حتی پیاده شدن از ماشین دشوار بود ،لذا به اصرار یکی از دوستان و به بهانه اینکه برویم تا ان اشاالله شسته بشویم و در حالی که فکر میکردم دارم کار شاقی میکنم از ماشین پیاده شدم و راهی ورودی یادمان شدیم .

به محض اینکه وارد ورودی یادمان شدم فارغ از اینکه زمین ، زمین راه رفتن نبود بلکه بیشتر شبیه سرسره یا پیست اسکی روی گل شده بود ، دیدم زن و مرد و بچه و حتی پیرمردها هم برای زیارت دارن به سختی حرکت میکنند و ان موقع بود که قدری خجل شدم و دوربین موبایل را روشن کردم تا چند روایت تصویری هم برای شما خوبان داشته باشم ، اما آن  چیزی که توجه مرا جلب کرد صحبت های مادر و دختری بود که مادر میگفت " حالا بسه دیگه ،حتما باید تا داخل یادمان برویم ؟ از همین جا هم زیارتمون قبوله ان شاءالله" که دخترش در جواب گفت " میخواهم ببینم شهدا و رزمندگان چه کشیدند در این شرایط ، بیا مادر جان تازه ما الان گلوله و سرب داغ هم نداریم که اونها داشتند..."

لطفا الباقی قصه را خودتان روضه خوان بشوید 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۵۰
مقداد ده نمکی

                                 

 چندی پیش فرمانده نیروی انتظامی کشور اعلام کرد : " در بررسی آمار ها یک چیز توجه مرا جلب کرد و آن افزایش 21 درصدی  نزاع و درگیری بوده است "


نکته : این همان  آرامشی است که در جامعه به وجود آمده .....؟ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۰
مقداد ده نمکی

در پی انتشار خبر ان شاءالله کذب برکناری فرماندار بندر لنگه به دلیل اغتشاش به وجود آمده در مراسم سخنرانی ایت الله هاشمی رفسنجانی در کیش ، فارغ از درست بودن و یا نبودن اصل خبر ، متوجه شدیم که ایت الله، طبق روال هر ساله ،در ایام عید به سفر کیش تشریف میبرند که در این زمینه چند مطلب ذهن را  آزار میدهد و دور از انتظار است که ایت الله ،این چنین مشی اتخاذ نماید 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۱
مقداد ده نمکی

سلام  امروز در حال میل کردن ناهار متوجه صدای پیامک چند موبایل شدیم که وقتی باز کردیم  نوشته شده بود " از Rouhani" بامتن " نوروزی سرشار از شادی و امید را برایتان آرزو مندم    حسن روحانی رئیس جمهور "

نکته اول : در یک حساب سر انگشتی در سر سفره متوجه شدیم که مبلغ پیامک ارسالی برای مردم ، حداقل 500 میلیون تومان شده است که بنده ی خدائی سوال کرد : این پیام را روحانی نمی توانست از طریق پیام نوروزی اش در سیمای جمهوری اسلامی منتشر کند و .....؟

و نفر دومی مطرح کرد که احتمالا این پول از همان" خزانه ی خالی با انبوهی از بدهی " پرداخت شده است 

 

نکته دوم : ای کاش روحانی عزیز در کنار ارزوی سالی سرشار از شادی ،در  نیم  نگاهی ، توجهی هم به ایام فاطمیه میدادند و اشاره ای میکردند تا فضا روحانی تر بشود 


نکته سوم : یک نفر دیگه که سر سفره نشسته بود گفت این پیامک ها با هزینه دولت نبوده ، بلکه اپراتورها برای دولت فرستادن که نفر مقابل پاسخ داد  این اپراتورها اگر برای اعیاد ائمه معصومین هم پیام بدهند ،سریع زیر پیام اسم و تبلیغات خودشان را میزنند ،پس چرا برای روحانی اسم و تبلیغات خودشون رو نزدند.....؟    پس======> همه بشوند  ،    اما عاقلان باور کنند...؟

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۰۲
مقداد ده نمکی

پیام های پیدا و پنهان از سفر دیروز رهبر انقلاب
رهبر انقلاب از میان همه مناطق جنگی و متدوالی چون فاو، شلمچه، طلائیه، دهلاویه و... که معمولا کاروان راهیان نور به آن مناطق سفر می کنند، به منطقه ای که یادمان "شکست حصر آبادان" بود، رفتند. به نظر می رسد این اقدام رهبر انقلاب نیز مانند سایر اقدامات ایشان حاوی پیام و نکته هایی است...

گروه سیاسی: رهبر انقلاب، دیروز بر خلاف سنت مرسوم به مناطق جنگی دفاع مقدس سفر کرده و در جمع زائرین اردوهای راهیان نور، دقائقی به سخنرانی پرداختند.

به گزارش بولتن، اما رهبر انقلاب از میان همه مناطق جنگی و متدوالی چون فاو، شلمچه، طلائیه، دهلاویه و... که معمولا کاروان راهیان نور به آن مناطق سفر می کنند، به منطقه ای که یادمان "شکست حصر آبادان" بود، رفتند. 


به نظر می رسد این اقدام رهبر انقلاب نیز مانند سایر اقدامات ایشان حاوی پیام و نکته هایی است. یکی از آن پیام ها شاید این باشد که توجه مردم و مسئولین را متوجه عملیات شکست حصر آبادان و چگونگی آزادسازی آن جلب کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۳
مقداد ده نمکی

وعده‌های سیاسی   

ب) سیاست خارجی

1.    1- موضوع تحریم در میان‌مدت قابل حل است اما نکته مهم‌تر این است که کسی که رئیس‌جمهور خواهد شد سوابقش و تفکراتش و راهبردهایش و شعارهایش اولین علامت را به داخل و خارج می‌دهد.

2.     هیچ کشوری بدون ارتباط فعال و سازنده با جهان توسعه نخواهد یافت و با انزوا، رشد و پیشرفت امکان‌ناپذیر است.            پاسخ:  آقای دکتر در همین مدت کوتاه هم مشخص شد که مسئله هسته ای قابل حل است به عبارتی ،سالی که نکوست از بهارش پیداست. دوما ما که در داخل از همان روزهای اول ،اولین علامت ها رو گرفتیم و صد البته در خارج هم به جهت سوابق و تفکراتتان ،علامت ها را گرفتن و دقیقا به همین دلیل است که الان دنیا با زبان تکریم دارد با ما صحبت میکند نه زبان تهدید و تحقیر...   سوما: البته ما معتقیدیم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(غلیظ در کلام به قول شما) لازمه توسعه، ایستادگی رو پای خود و اتکاء به منابع داخلی است ،البته منکر ارتباط فعال و سازنده هم نیستیم ولی به چه قیمتی ؟ اگر این دیپلماسی شما ودوستان دیپلماتتان در دوره جنگ حاکم بود که الان باید به صدام میگفتیم " آق دائی "   نکته آخر : شما در پاسخ به هولو کاست تصریح نمودید که تاریخ دان نیستید ،پس لذا به طریق اولی انتظار نیست که تاریخ صدر اسلام را بدانید ولی جهت یاداوری بد نیست بدانید که اگر امیرالمومنین و سیدالشهدا در دو راهی تکلیف و انزوا ، مثل جنابتان فکر میکردند الان باید تصویر دیگری از انان میداشتیم به راستی اگر همراهان شما72 نفر بودند و طرف مقابل بالغ بر 18 الی 30 هزار نفر می بود ، چه میکردید با این انزوا ....

لالا 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۰۸
مقداد ده نمکی

رئوس بیانات گوهر بار و دشمن کش مقام معظم رهبری 


1-نگرانی از مسئله فرهنگ از ناحیه مسئولان داخلی 

2-به سخره گرفتن زبان فارسی

3-ایجاد تردید در مقابل احساس عزم ملی 

4-تاکید مجدد بر نداشتن نگاه به خارج که فلان تحریم برداشته شد و یا خواهد شد با لفظ دشمن کش " به درک " و توجه به استعداد های داخلی 

5-تبیین اقتصاد مقاومتی به این که یعنی : مقاوم کردن اقتصاد در مقابل طوفان ها و تکان ها که دیگر مسئول فلان کشور نتواند با یک نشست و برخواست تحریم کند تحقیر کند

6-آینده دنیا مطابق با خواست امریکا پیش نخواهد رفت همانگونه که در فلسطین هنوز نتوانسته و همچنین در افغانستان و عراق و ..... 

7- آزادی غیر از ولنگ واری ست و این رو مسئولان مورد توجه قرار دهند 

8-فرهنگ خطوط قرمزی دارد و محدوده مشخص

9-حضرت آفا مجددا مسئله هولوکاست را مطرح نمود و به عنوان یک نمونه بارز مخالفت با آزادی در غرب یاداور شد 

10-ملت ایران باید خود را قوی کند / اگر ملتی قوی نباشد باج گیران عالم از او باج میخواهند، به او هجوم و توهین میکنند / مرگ برای ضعیف امر طبیعی است



                                                                ان شاالله در مطلب بعدی تحلیل خواهیم کرد

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۵
مقداد ده نمکی