وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

من انرژی هسته ای هستم

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

 سلام و عرض ادب و احترام


   بنده انرژی هسته ای هستم و دیدم  چند وقتی هست که خبرم را نمیگیرید گفتم مطلبی 

بگذارم و بگم که حال من خوب است و اگر از احوالاتم جویا هستید باید بگویم که مذاکرات همچنان و کما فی السابق   جدی و رو به جلو میباشد و دو طرف تلاش دارند تا به یک فهم واحدی برسند ولی هنوز نتیجه ای نگرفتیم و به آینده خوش بین هستند 



                                                                               من الله توفیق

                                                                  انرژی هسته ای در دولت راستگویان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۹
مقداد ده نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی