وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بنده خدا با خانوم آرایش کرده ش وارد بازار شد و داشت به مغازه ها نگاه می کرد.
مغازه دارها هم به خانوم آرایش کرده ش نگاه می کردن و به همدیگه نشونش می دادن و یواشکی زیر لب به همدیگه یه حرفایی می زدن!!
وسط بازار یه پسر جوونی اومد جلو و خیلی مؤدب سلام کرد و گفت: آقا ببخشید معذرت می خوام اجازه هست به خانومتون نگاه کنم؟؟؟؟!!!!!!!!!!
تا این حرف رو زد مرد به غیرت اومد و یقه جوون رو محکم گرفت و بعداز چندتا فحش زشت به دیوار کوبید و گفت: تو غلط می کنی که به خانوم من نگاه کنی….
مگه تو خودت ناموس نداری عوضی؟؟
جوون به زحمت خودش رو از زیر فحش و کتک مرد بیرون کشید و گفت: ببخشید آقا دیدم همه دارن به خانومتون بی اجازه نگاه می کنن من با خودم گفتم یه اجازه ای گرفته باشم که نامردی نکرده باشم………!!!!!
باشه اگه اجازه نمی دید به خانومتون نگاه نمی کنم!!!
خداحافظ…..

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۲۷
مقداد ده نمکی

                                               

                               

با سلام

دو روز پیش یکی از دوستان(اقای غزنوی) تماسی گرفت و ضمن تشکر از مطالب ارائه شده و انتقاداتی که نسبت به سیاسی بودن محض مطالب  داشت ،پیشنهاد داد که" در باب مهدویت هم مطلبی بگذاری خوبه" ، لذا تو این دو سه روز اخیر فکرم در اوقات بیکاری درگیر همین مسئله بود 

اول یه کم در خصوص مهدویت و چرائی وجود آن و لزوم پرداختن به آن فکر کردم ودر مرحله اول یه مقایسه ای بین امام غایب و امام حاضر به ذهنم آمد که چه تفاوتی بین این دو قائلیم :

چرا ذهن ما ، فکر ما ، عمل ما نسبت به بزرگداشت امام غایب ،مثل دهه محرم و ... بیشتر است ، نسبت به امام حاضر . چرا ؟

چون امام غایب را یاد میکنیم  ولی امام حاضر را اطاعت باید بکنیم و درست اینجاست

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۵۹
مقداد ده نمکی

متاسفانه باز در هفته گذشته شاهد تکرار هجمه و حمله ی آقای روحانی به طیف دیگری از منتقدین بودم ، آن هم با الفظ جدیدی همچون " بعضی ها بیکارند " بعضی ها کار ندارد " بعضی ها توهم زده اند " نه دین را میفهمند و نه دنیا رو و مدام کارشان غصه خوردنه "

این گونه الفاظ فارغ از اینکه شان رئیس جمهور را به یک وزن کش سیاسی و عقده گشائی تنزل میدهد مردم را نیز به یقین این باور میرساند که این دولت رسالت اصلی خود را که خدمت به آحاد جامعه است را رها نموده و پیگیر بحث های حقوقی است البته ایشان از اول گفته بودند که حقوقدان هستند و اصولا حقوقدان ها هم در پی بسط گفت و گو ها هستند ولی غافل ازاینکه این حرف ها برای مردم کاهش تورم و رفاه و آرامش و امید نمی آورد 

البته اگر ما نقدی بزنیم احتمالا با الفاظ دیگری مجددا خطاب میشویم لذا شما بگید چرا محمد هاشمی رفسنجانی از آمار های دروغ دولت در خصوص تورم گلایه کردند و....

 

  و در نهایت باید بگوییم 

   به عمل کار برآید      نه به حرف 

و یا 

   دوصد گفته         چو نیم کردار نیست 

 ویادمان باشد 

 

 صدای رفتار همیشه بلند تر از صدای گفتار است 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۲
مقداد ده نمکی

اخیرا سید صادق شیرازی در اظهاراتی جالب اظهار داشتند :

که پیغمبر اصلا منافق نکشت و چرا این حکومت منافق میکشد ؟ البته این جالب است که چرا الان شیخ انگلیسی به فکر حمایت از منافقین افتاده 

بنده از این طلبه با سواد دو سوال ذارم 

اول اینکه در افضات بعدی لطفا عبارت "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم"(که حدیث قدسی است) را توضیح که در حرب ویا جنگ حلوا که تقسیم نمی کنند بلکه جنگ کشته دارد و...

دوم اینکه در شکل گیری جریان نفاق عموما بعد از پیغمبر شکل گرفت البته پیغمبر هم غزوات بسیاری داشت 

سوم اینکه اگر ما با نفاق میجنگیم دقیقا برای همین است که وصیت پیامبر برای حفظ دو امانتش در بین ملت ،حفظ بشود دوستان منافق از جنس شما 11 فرزند پیامبر(عترت)را شهید کردند 

پاسخ اقای پناهیان به اهانت های سید صادق شیرازی                   http://mostazafin.tv/latest-video/video/2242

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۱
مقداد ده نمکی


آب زیر بنای سلامتی و حیات انسان است. وقتی شیر آب را در خانه باز می کنید و آب سرد و زلالی جاری می شود ، کمتر به کمبود آن فکر می کنید.متاسفانه 40 درصد از مردم دنیا از آب سالم محرومند . طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت،

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۲
مقداد ده نمکی

طبق پروتکل های دیپلماتیک، سه نوع عمده و اصلی سفر رسمی متصور است:

1 - سفر برای شرکت در اجلاسی است که در مقر دائمی یک سازمان برگزار می شود. در چنین سفری،‌ هیچ کدام از مقامات کشوری که میزبان مقر سازمان است،‌به استقبال مهمانان نمی رود. 
به عنوان مثال ،‌ وقتی اجلاس سران در سازمان ملل برگزار می شود،‌ رئیس جمهور یا مقامات دیگر امریکایی ،‌ تک به تک از همه حاضران در اجلاس استقبال نمی کنند زیرا سران کشورها، مهمان سازمان ملل هستند و نه مهمان آمریکا. 
در این قبیل موارد، معمولاً سفیر کشور مهمان که درمحل اقامت دارد به استقبال می آید.


2 - گاهی یک کشور ،‌ میزبان موقت یا دوره ای یک اجلاس است. مانند ایران که در آخرین دوره اجلاس سران عدم تعهد،‌ میزبان بود یا چین که اخیراً میزبانی اجلاس "سیکا"‌را بر عهده داشت.
در چنین حالتی،‌ یک هیأت مسؤول استقبال می شود که سطحی پایین تر از مهمانان دارد. این هیأت از مهمانان عالی رتبه در فرودگاه استقبال می کند کما این که هنگام برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران، رئیس جمهور ایران برای استقبال هیچ کدام از رؤسای جمهور و دیگر مهمانان به فرودگاه نرفت. در چین هم همین گونه بود و رئیس جمهور چین ،‌برای استقبال مهمانان سیکا به فرودگاه نرفت.


3 - دیدارهای دوجانبه ، وجه دیگر سفر سران است. در این صورت،‌ یک مقام پایین تر به فرودگاه می رود و استقبال فرودگاهی را انجام می دهد و سپس استقبال رسمی، با حضور مقام همتا ، در مقر رسمی مهمان صورت می گیرد.


توضیح : با توجه به اینکه سفر دکتر روحانی به اجلاس "سیکا" از نوع دوم بوده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۹
مقداد ده نمکی