وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

پیامک تبریک روحانی به مناسبت سال جدید

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

سلام  امروز در حال میل کردن ناهار متوجه صدای پیامک چند موبایل شدیم که وقتی باز کردیم  نوشته شده بود " از Rouhani" بامتن " نوروزی سرشار از شادی و امید را برایتان آرزو مندم    حسن روحانی رئیس جمهور "

نکته اول : در یک حساب سر انگشتی در سر سفره متوجه شدیم که مبلغ پیامک ارسالی برای مردم ، حداقل 500 میلیون تومان شده است که بنده ی خدائی سوال کرد : این پیام را روحانی نمی توانست از طریق پیام نوروزی اش در سیمای جمهوری اسلامی منتشر کند و .....؟

و نفر دومی مطرح کرد که احتمالا این پول از همان" خزانه ی خالی با انبوهی از بدهی " پرداخت شده است 

 

نکته دوم : ای کاش روحانی عزیز در کنار ارزوی سالی سرشار از شادی ،در  نیم  نگاهی ، توجهی هم به ایام فاطمیه میدادند و اشاره ای میکردند تا فضا روحانی تر بشود 


نکته سوم : یک نفر دیگه که سر سفره نشسته بود گفت این پیامک ها با هزینه دولت نبوده ، بلکه اپراتورها برای دولت فرستادن که نفر مقابل پاسخ داد  این اپراتورها اگر برای اعیاد ائمه معصومین هم پیام بدهند ،سریع زیر پیام اسم و تبلیغات خودشان را میزنند ،پس چرا برای روحانی اسم و تبلیغات خودشون رو نزدند.....؟    پس======> همه بشوند  ،    اما عاقلان باور کنند...؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۹
مقداد ده نمکی

نظرات  (۱)

 آقای روحانی مدبر و معتدل ! همه میدانیم که:
احمدی نژاد در 8سال گذشته مملکت راویران و نابود کرده است !!!!
خزانه خالی است 
- دولت بزرگترین بدهکار است - 
هزاران میلیارد تومان به بیمه و کارخانه ها و پیمانکاران و ... بدهکار است . 
قدرتهای بزگ جهان (کدخداها) ما را تحریم کرده اند.
احمدی نژاد بیخود و بدون هیچ دلیل و منطقی هزاران طرح عمرانی در تمامی نقاط کشور اجرا نموده که همه شان پول میخواند.
کدخدا ها پولهای نفتمان را نمیدهند. 
کشورهای دنیا نفتمان را نمیخرند .
همه مردم گرسنه و فقیرند و منتظر توزیع سبدهای غذایی (فقر و فلاکت ) هستند.
دولت اعتدال و تدبیر پول یارانه ها را هم ندارد بدهد. 
الزاماً برای نجات جان بیماران ، مردم باید از یارانه ها انصراف دهند تا شما بتوانید دارو درمان را سامان بدهید تا این که مردم نمیرند.
و ........
حالا با این اوضاع که شما هم الزام دارید و باید علیرغم پیام آتشین نوروزیتان در تلویزیون سراسری ، بطور جداگانه و تک تک هم به همه ملت ایران پیامک تبریک بفرستید تا سال جدیدشان حتماً مبارک شود. همه بخوبی میدانیم (چون هم پیام 24 خرداد را درک ارده ایم و هم بی سواد نیستیم )که برای پرداخت هزینه پیامکها (که برای بعضی ها هم دو سه بار ارسال شده ) در بیت المال چیزی وجود ندارد که استفاده کنید لذا یا باید از جیب خودتان و یا ارثیه های بجا مانده پدر مرحومتان و یا اینکه از صدقه های دریافتی از کدخدا هزینه این پیامکها را بدهید . و یا اینکه اپراتورهای همراه ، اجباراً نباید پولی را درخواست کنند و در عوض هم انشاءالله در جایی دیگر با ده ها برابر بصورت رانت از شرمنگی شان درخواهید آمد.
و یا اینکه اصلا ً میگویید از خود مردم هزینه ها دریافت شود. آره اینجوری مردم خوب و 24 خردادیمان هرکدام با پرداخت مبلغ ناچیزی این هزینه ضروری و هنگفت را پرداخت میکنند.
زنده باد دولت اعتدال و تدبیر !!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی