وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

                                                                

پس از چند روز که از اجرای طرح فوق میگذرد ، احساس میشود که مردم از این طرح استقبال کردند و رویکرد مثبتی نسبت به آن داشتند و اجری کامل طرح رو خواستار شدند.

لذا به دو دلیل لازمه که در این راستا ما هم به نوبه خود از این کار خوب تشکر و قدر دانی نماییم :1- تشکر از کار خوب مخلوق ،تشکر از خداست    2- تشکر و قدر دانی از خدمات خوب وارزنده باعث میشود که وصله ی افراطی گری و یکجانبه گرائی و ... به ما نچسبد و نشان دهد که ما از هر کار خوبی حمایت و تشکر میکنیم و چقدر خوب است جهان شمولی این قاعده ...

لذا برای تمام عزیزان وزارت بهداشت آرزوی توفیق روز افزون و عاقبت بخیری دارم

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۴
مقداد ده نمکی

                                             

امام خامنه ای:یکی از شعارهای این دولت، عدالت است. عدالت یقیناً محور انقلاب بود؛ در این شکی نیست. هیچ دولتی هم از اول نیامده صریحاً بگوید من نمی‌خواهم طبق عدالت رفتار کنم. لیکن من باید از آقای احمدی‌نژاد تشکر کنم که ایشان کار جدیدی کردند. عدالت محوری را به عنوان یک شعار گذاشتند وسط؛ این کار خیلی بزرگی بود. (از بیانات مقام معظم رهبری دراولین دیدار بادولت دکتر احمدی نژادمورخ 8/6/84)

امام خامنه ای:آنچه که من امروز باید به دوستان عرض کنم، در درجه‌ى اول خداقوّتى است؛ ان‌شاءالله که خسته نباشید. هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ى کسانى که میخواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى کابینه‌ها، درباره‌ى رؤساى جمهور قضاوت کنند - چه پیش خودشان، چه در منظر عموم - و نظرى بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستگى‌ناپذیر و اعراض از آسایشها و آسودگى‌ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت میکنند، تفریح میروند، امتیاز میگیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.
 یک نکته‌ى دیگر هم که در مورد این دولت در طول این هشت سال مورد نظرم بود و بارها هم به آن اشاره کردم، این است که این دولت بحمدالله توانست شعارهاى انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند.(از بیانات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار بادولت دکتر احمدی نژادمورخ ۲۳/۴/۹۲)
لینک منبع


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۲۵
مقداد ده نمکی

  •  رهبر معظم انقلاب در بازدید دو ساعته از نمایشگاه دستاورد های هوا ، فضای سپاه به روشنی تصریح فرمودند :
  • توصیه همیشگی من به مسولان این بوده و هست که در سیاست خارجی هر چه تلاش و ابتکار وجود دارد به کار بندند ، اما نیازمندی های کشور و تحریم ها ، به مذاکرات گره زده نشود.
  • مسولان موضوع تحریم را به طریق دیگری حل کنند.
  • توقع طرف غربی در مذاکره برای محدود شدن برنامه موشکی ایران ، احمقانه است.

    نکته :
   
    امیدوارم دولت محترم دیگر در صدد شکستن ساختار تحریم ها از طریق دیپلماسی
    خارجی لبخند و داخلی همراه با اخم وتوهین،نباشد،بلکه باتکیه به استعداد درونی  
     به این مهم بپردازد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۰۶
مقداد ده نمکی


با سلام و تبریک ایام ماه مبارک رجب و آرزوی استفاده و بهره مندی از فیوضات این ماه عزیز و دعا برای این حقیر 

وقتی اخبار مربوط به نمایشگاه کتاب تهران را در چندین سال اخیر رصد میکنیم ، می بینیم 
در این چند سال ، رهبر معظم انقلاب و مسلمین جهان جزء اولین بازدید کنندگان نمایشگاه  
کتاب بودند  و اینکه چرا امسال این بازدید انجام نشد 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۵
مقداد ده نمکی

سلام 

چند وقتی هست میبینیم که اقای رییس جمهور از واژه هایی مثل " افراطی ها " شناخت دنیا " تعامل با دنیا " رابطه بهتر با دنیا " و ....  به کررات استفاده میکنه ،همین چند روز پیش هم باز گفت که انتقاد کنید ولی دنیا رو بشناسید و تعامل با دنیا رو بلد باشید و...

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۱
مقداد ده نمکی

سلام خدا قوت

دو مطلب در روزنامه ایران امروز توجه من رو جلب کرد که خالی از لطف نیست که برایتان نگویم و توصیه میکنم متن کامل انرا حتما بخوانید :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۶
مقداد ده نمکی

دولت دهم در مرحله اول هدفمندی ، یارانه داد و قرار بود با اجرای مرحله دوم هدفمندی مبلغ یارنه ها تا به ازای هر نفر 70 هزار تومان افزایش یابد .


 دولت یازدهم میخواهد با ازادسازی قیمت ها ، مرحله دوم هدفمندی را به اجرا در بیاورد ، نه تنها مبلغ یارانه را در مرحله دوم افزایش نمیدهد بلکه در صدد حذف یارانه مرحله اول میباشد  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۰
مقداد ده نمکی

روحانی : درصد زیادی از مردم ثبت نام اعلام نیاز یارانه را انجام دادند ولی همچنان راه برای انصراف باز است .

        

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۴
مقداد ده نمکی