وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

اندر صحبت های آقای روحانی و ظریف

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ

سلام 

چند وقتی هست میبینیم که اقای رییس جمهور از واژه هایی مثل " افراطی ها " شناخت دنیا " تعامل با دنیا " رابطه بهتر با دنیا " و ....  به کررات استفاده میکنه ،همین چند روز پیش هم باز گفت که انتقاد کنید ولی دنیا رو بشناسید و تعامل با دنیا رو بلد باشید و...


1- اقای رییس جمهور به نظر بنده بزرگترین افراط ها این است که تمام خدمات دولت گذشته را نادیده بگیرید و  تخریب هم کنید ، آخه پدر آمرزیده یعنی دولت قبل، حتی و حتی یک کار مثبت نداشت که شما از آن به نیکی یاد کنید و تخریب نکنید؟؟ ، دولتی که بارها و بارها نشان لیاقت و همت از زبان رهبر انقلاب (به قول شما مقام معظم رهبری)دریافت کرد. شما که در هر یک جمله ،دو با تکرار میکنید مقام معظم رهبری ، مقام معظم رهبری ،آیا جا نداشت که در این خصوص (تجلیل از خدمات بی سابقه دولت قبل) گاهی همزبان مقام معظم رهبری میشدید و گاهی هم تایید میدادید تا مردم شعار " مقام معظم رهبری " دولت راستگویان را باور کنند؟؟

حضرت اقا در جمله ای فرمودند که" دولت قبل از نظر حجم کار از مشروطه تا حال بی سابقه بوده "

در این خصوص دو نکته از صحبت های معظم له استفاده میشود : 

- دولت مشروطه یعنی دولت قبل از انقلاب و و قتی ایشان میفرماید حجم کار دولت دهم از مشروطه تا حال بی نظیر بوده ، یعنی اذعان فرمودند که حتی دولت قبل از انقلاب هم خدماتی داشته و و این یعنی انصاف ...

- در جمله فوق ، حضرت اقا اذعان داشته که: خدمات دولت دهم ، حتی از دولت خودش هم بیشتر بوده و این یعنی سخاوت و شجاعت و صداقت 


  حال دولت عزیز: هر گاه شعار راستگوئی را به صحنه عمل آوردید و انصاف و سخاوت و شجاعت و صداقت را نصب العین رفتار ها وگفتارهایتان  قرار دادید ، بعد از افراطی ها انتقاد کنید چون در غیر این صورت افراطی ترین دولت ها خودتان هستید.

2- در خصوص ارائه نقد و انتقاد : دولت در سری قبل که منتقدین را بی سواد خطاب کرد، و این بار هم شرط گذاشت که هر کس میخواهد انتقاد کند باید دنیا بشناسد ، پس لابد منتقدین در این سری متهم میشوند به این که دنیا را نشناختند.

اما آقای رییس جمهور ما نه معتقدیم که با سوادیم و ادعا داریم که دنیا را میشناسیم ولی میتوانیم ادعا کنیم که راه و رسم ائمه معصومین(ع) و امام راحل را بلدیم رصد کنیم و مقایسه نماییم که چه چیز تکریم است و چه چیز تحقیر است؟ ( پس گرفتن دعوت شما به ژنو و عدم صدور ویزا برای سفیرتان)

خلاصه وقتی صحبت های شما را به عنوان میزان قرار میدهیم ، میبینیم که  مقام معظم رهبری و حتی امام راحل هم به اندازه جنابتان دنیا را نمی شناسند ، چون حضرت اقا هم صراحتا فرمودند" تا کی میخواهید چشمتان به دست دشمن باشد که فلان تحریم را کی بر میدارد و... به درک " به نظر شما این انتقاد نبود ؟

3- در خصوص تعامل با دنیا : باید عرض کنم که کسی نگفته که با دنیا تقابل بکنید ولی از مواضع خود کوتاه نیایید به اسم تعامل و در زمین طرف مقابل بازی نکنید 

4- ایا واقعا با آمدن آبجی اشتون رابطه ما با دنیا بهتر شده ، بعدش هم تازه روابط با دنیا با چه قیمتی حاصل میشود .... ؟

قابل یاداوریست که اتحادیه اروپا قطعنامه میدهد که چرا همجنس بازی در ایران نیست و ...  صدای تمام ادم وعالم در میاد که این چه قطع نامه ایست ؟ 

اون وقت اقای روحانی مصاحبه میدند با عنوان " نکات مثبت و منفی قطعنامه اتحادیه اروپا " .........!!!!!!!

 و اما اقای ظریف: امروز با دیپلماسی داخلی اخم ، در مجلس گفت که : "سیاست ما بر مبنای  خنثی کردن طرح صهیونیستی ایران هراسی است "

 برادر ظریف : اینکه اونها طرح ایران هراسی بدن و شما در صدد خنثی کردن طرح اون ها باشی که یعنی داری در زمین اونها بازی میکنی و این یعنی سیاست خارجی پاسخگو و نه پرسش گر .

 ضمنا پس چی شد اون شعر معروفتون که میگفت: " آسمان را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم " پس چی شد اون طرح نو تون که میخواستید اسمان را هم بشکافید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
مقداد ده نمکی

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
در بند اول گفتید نادیده گرفتن خدمات دولت گذشته. آیا آن روز که آقای احمدی نژاد به راحتی تمام خدمات پیشینیان را نادیده گرفت و گفت که کاری انجام نشده شما همینقدر احساس وظیفه کردید که از خدمات قبلی ها پاسداری کنید؟
اگر دیگران را به انصاف دعوت می کنیم اول باید خودمان منصف باشیم.
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۰ حسن روحانی (کلید ساز)
دولت قبل هم کاش انصاف داشت خدمات دولت های قبلی مثل خاتمی رو زیر سوال نمی برد هرچند که خاتمی الان یک وطن فروش شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی