وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

سلام خدا قوت

دو مطلب در روزنامه ایران امروز توجه من رو جلب کرد که خالی از لطف نیست که برایتان نگویم و توصیه میکنم متن کامل انرا حتما بخوانید :

در قسمت یادداشت ،خانم طائر پور با ارائه گزارشی خنده دار، تحت عنوان "گزارش عینی و عینکی از مهمانی همسر رئیس جمهور"  چند مطلب نوشتند که دو مورد آنرا از شما سوال میکنم 

ایشان با غلو پردازی این کار را یک کار خارق العاده ای شمردند که در طی این سی پنج سال بعد از انقلاب اتفاق نیافتاده بود

،یک لحظه فکر کردم که اگر سر تیتر این روزنامه پاره میشد و کسی این ادامه مطلب را این طور میخواند ،فکر میکرد که همسر رئیس جمهور اختراع و یا اکتشافی انجام داده اند که طی 35 سال بی سابقه بوده و در این مدت حتی همسر امام و همسر مقام معظم رهبری و همسر دیگر روسای جمهور نتوانستند این کار خارق العاده را انجام بدهند.

ما فقط یک سوال داریم که مراسم بزرگداشت حضرت زهرا (س) به کاخ سعد اباد چه ربطی دارد و از کجای کاخ سعد اباد میشود بوی یاس نبی را استشمام کرد ؟

جالب تر اینکه خانم طاهر پور با انتقاد از منتقدین تصریح کردند : " ایا شکستن حرمت زن در ایران میتواند سندی بارز تر از این برای افکار عمومی و خبر نگاران خارجی داشته باشد ؟ "

پاسخ : خانم طائر پور شما ودولت راستگویانتان پیوسته در جهت رضایت غرب و خبرنگاران خارجی ، گام برداشته اید .

ایا تابحال به این فکر کرده اید که به گونه ای مراسم بگیرید در جهت رضای حضرت زهرا(س) باشد نه به بهانه ی ولادت حضرت زهرا(س) و...

آ خه حضرت زهرا(س) کجا  و شوی لباس اقوام ایرانی کجا؟

راستی ، میشود اسامی کامل شرکت کنندگان مراسم را (البته اگر مثل توافقات ژنو محرمانه نیست ؟) پخش کنید تا برای مردم ثابت شود که سنخیت   برخی از این افراد با حضرت زهرا(س) چیست ؟

 یک کلام هم از زبان معاون اول :

در همین روزنامه اقای جهانگیری هم به بهانه همایش هفته سلامت اظهار کردند :

که برخی منتقدین دولت به اقای رئیس جمهور میگویند چرا شعار نمیدهی ؟ و ایشان به کنایه اظهار داشت که مگر قبلا شعار داده نمیشد که" این لوکوموتیو هسته ای ترمز و دنده عقب ندارد" ؟

پاسخ : برادر جهانگیری احسنت بر شما و دولت راستگویانتان که دروغ دولت احمدی نژاد را اشکار کرد و ثابت کردید که : این قطار اول ترمز کرد و الان هم در حال دنده عقب است ،پس هم ترمز و هم دنده عقب دارد ، ولی تعجب میکنم از اقای روحانی که چرا اصرار دارند که القا کنند ،این قطار همچنان رو به جلو است و تمام قدرت های دنیا جلوی ما زانو زدند ؟

محض یاداوری ذهن آلزایمر دار برخی ها(به دلیل کهولت سن) : با عملی کردن  همین شعار ها بود که دولت قبل توانست از چند سانتریفیوژ به 20 هزار سانتریفیوژ افزایش توان پیدا کنند.

لذا انتظار داریم دولت راستگویان هم راست بگوید و راست ببیند



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
مقداد ده نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی