وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

دستاورد بزرگ دیگری در نیویورک رقم خورد

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ

باسلام 

عرض تسلیت به پیشگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع)به جهت سالروز شهادت جگر گوشه اش حضرت امام جواد(ع) و عرض تعزیت به مخاطبین محترم و تمام مسلمانان جهان .

دیروز شاهد دیدار تاریخی رییس جمهور روحانی و نخست وزیر انگلیس بودیم که اگر تیتر روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت را مطالعه کنید ، فکر میکنید چه اتفاق عجیبی در صحنه دیپلماسی افتاده است .

برخی از این تیتر ها عبارت اند از : 

آرمان امروز :    دیدار تاریخی در پرونده ایران و انگلیس 

آفتاب یزد    :    تحول تاریخی در دیپلماسی

ابتکار        :     برای اولین بار پس از انقلاب ، سران ایران و انگلیس دیدار کردند

ایران(روزنامه دولت) : پایان 35 سال رابطه سرد 

و غالب روزنامه های اصولگرا به این جمله مقام معظم رهبری پرداختند . " ملت ایران دفاع مقتدرانه با دست خالی را ثابت کرد "  و  " دفاع مقدس نشان داد میتوان در مقابل زورگویی قدرت ها ایستاد " 


تحلیل حقیر :

به نظر بنده این نوع سخنان مقام معظم رهبری با رویکرد ایستادگی آن هم در آستانه سفر نیویورک ، حاوی پیامی برای دولت مردان بوده که متاسفانه این بار هم گوش نکردند 


- ای کاش این روزنامه های اصلاح طلب علی رغم ذوق مرگی تمام از دیدار روحانی و کامرون ، بخشی از سخنان رهبری معظم را هم در تیتر انعکاس میدادند تا این توهم پیشن نیاید که خبر این  دیدار تاریخی ، مقدم بر خبر منویات معظم له می باشد.


- روزنامه دولت(ایران) نوشت پایان 35 سال رابطه سرد 

اقایان دولتی ها بدانند که بسیار ساده لوحانه فکر میکنند که با یک دیدار چند دقیقه ای(آن هم در شرایطی که روحانی دائما لبخند میزند و کامرون کاملا عبوس و طلبکارانه برخورد میکنند) توهم پایان رابطه سرد 35 ساله دارند 

ضمنا اقای روحانی مگر چه کار شاقی کرده اند که در 35 سال قبل کسی به فکرش نرسیده بود و یارای انجامش را نداشت ؟   ( جز منت کشی سیاسی در دیپلماسی همیشه بدهکار به غرب و پاسخگو ، در مقابل سیاست خارجی پرسشگر دولت قبل)

 جالب تر اینکه :

در کمتر از 24 ساعت ، شاهد نطق کامرون در سازمان ملل متحد بودیم که به این رابطه ی بعد از 35 سال،  گرمی خاصی بخشید و با گستاخی تمام ، به ملت ایران  توهین های مکرری کرد .

  پس در تمام 35 سال قبل همه فهمیده بودند که فریبکاری و تجاوز و عهد شکنی و ... جزء DNA آمریکائی ها و انگلیسی هاست و دقیقا این همان مطلبی است شما حتی بعد از 35 سال نتوانستید فهم درستی از آن داشته باشید.


به امید انکه جناب روحانی در سخنرانی امروزش در سازمان ملل با آقای کامرون یک یک کند ، که در غیر این صورت باخت خواهیم داد




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۳
مقداد ده نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی