وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

سلام 

با عرض پوزش از تاخیر

در روز استیضاح وزیر علوم دیدیم که رئیس جمهور فرمودند همه باید به رای مجلس احترام بگذارند و نباید این موضوع باعث شکاف بین قوا گردد البته در چهره و نگاه ایشون می شد فهمید که خیلی عصبانی هستند وبا توجه به سابقه ی حمله و هجمه های قبلی اش ، دور از انتظار نبود که یکی دو روز بعد در اظهاراتی متناقض با قبل ، عمل نماید 

امروز فرمودند " ما همان راه قبلی را که  ملت بر دوش من گذاشتند را ادامه میدهیم و با تغییر یک نفر ، مسیرمان عوض نمی شود "

اقای رئیس دولت راستگویان : این حرف شما در همان ساعت اول بعد از استیضاح بر همه ملت نمایان بود ، چون سریعا شخصی را به سرپرستی ان وزارت گماردید که قبلا از مجلس  کارت قرمز گرفته بود و این دقیقا همان معنای دقیق و جدید احترام به رای مجلس است که شما جدیدا در حال نهادینه کردن این گفتمان هستید.

ضمنا حواستان باشد که نمایندگان مجلس هم ،نماینده همان ملتی هستند که شما با هفت دهم درصد بیشتر از نصف ، همه ی آنرا به نفع خود مصادره نموده اید لذا ادعا نکنید که این موضوع بر خلاف خواست ملتی بود که این مسئولیت را به دوش شما گذاشت.

 شما فقط خود را نماینده تمام ملت میدانید؟ و نماینده تمام ملت در مجلس را افراطی و تندرو میدانید؟

ضمنا معنای دقیق استیضاح یک وزیر یعنی هشدار نمایندگان ملت برای تغییر مسیر و شما مدعی میشوید که مسیرمان تغییر نمی کند ، اسم این موضوع تقابل با مجلس است یا تعامل ؟

جالب تر از همه این که ، شما با این سابقه تناقض گوئی و نداشتن طاقت حرف مخالف و هجمه و حمله ی دون شان و رفتارهای .... هنوز خود را  اعتدال گرا و اهل تعامل میدانید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۲
مقداد ده نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی