وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

بهترین قاضی برای روشن شدن حقیقت ،گذشت زمان است

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۰ ب.ظ

                                                                                   

سلام . در مطلب قبلی (اندر کرامات وزیر خارجه)  در جمله ی " چرا در مقام میزبان به زبان مهمان سخن میکنید "  میخواستم بنویسم که "چرا در مقام میزبان به زبان  دشمن سخن میکنید ؟"    

به خودم گفتم اندکی صبر ،سحر نزدیک است .....تا با روشنی دادنش پرده از خیلی  چهره ها و افکار بردارد . البته هنوز معتقدم  که قدری صبر باید تا این سحر ،پرده از چهره ی برخی افراد بر دارد ،ولی این سحر در مطلع خود، پرده برداری از برخی افکار را شروع کرده است .....


دیروز مقام معظم رهبری در تعبیری تحریم علیه ایران را  جنگ اقتصادی خواندند ، اگر کمی تفکر اعتقادی و تکلیفی را سر لوحه قرار بدیم ،متوجه میشویم که این تحریم از سوی کشور هایی بوده که الان با انها در مذاکره هستیم و ... پس ما با انها وارد جنگی از نوع اقتصادی شده ایم و همیشه طرف مقابل جنگ ، دشمن خوانده میشود لذا حالا با قوت میتوانم بگویم که : اقای ظریف    چرا در مقام مهمان به زبان دشمن سخن میکنید ؟  

پس گذشت زمان قضاوت خوبی کرد و جمله ی این حقیر را از مطلب قبلی به مطلب فوق اصلاح کرد

مستند : جناب آقای ظریف اگر صحبت های مقام معظم رهبری را قبول ندارید(هر چند احساس میکنم که این روزها، لفظ " مقام معظم رهبری " همچون قرآن بر سر نیزه ی زبان برخی ها لغ لغه میکند) حتما از دیدار خانم اشتون با عناصر مورد حمایت دشمن با خبر شدید ، اگر با دقت نظر بالائی که در شخص شما سراغ دارم  ، این موارد را توهین به دیپلماسی دولت تان و کشورمان میبیند، از پس پرده سکوت بیرون بیایید تا در گامهای بعدی این چنینی، و موقعی که گذشت زمان خواست قضاوت کند خدای ناکرده این چنین ننویسد که : این بچه های خودمان رفیق دزد و شریک قافله مردم بودند.

                                                                       

                                                                  والسلام من اتبع الهدی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۱
مقداد ده نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی