وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

وبلاگ شخصی مقداد ده نمکی

وظیفه ما : ادامه ی مبارزه...

نفود و نفوذ جریانی رو جدی بگیریم

موجیم که اسودگی ما عدم ماست

تدبیر بی تدبیر...

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ق.ظ

با سلام . درود بیکران بر شهدای گرانقدر اسلام  و فرهنگ مترقی شان  که در تمام تاریخ ، باتدبیر لازم  از هیچ ، همه چیز ساختند و امید را در زندگی مردم جاری کردند و باز هم درود به کسانی این شعار را دادنند و هیچ تدبیری نکردند تا بتوانند امیدی را در دل مردم جاری کنند و اصطلاحا نتوانستند از همه چیز ، هیچ بسازند.

در این فکر بودم که چرا رئیس محترم دولت "تدبیر و امید "   اینقدر زود از کوره در رفتند و در اقدامی ناپسندانه منتقدان خود را با لفظی نادرست "بی سواد " خواند ....؟

فارغ از اینکه لیستی از منتقدان را که بخشی از اکابر دانشمندان روزگار ما هستند و برخی هم حامی دولت تدبیر و امید بودند را در در مطلب قبلی آوردم تا  باسواد یا بی سواد بودن انان را به بوته امتحان در حضور شما خواننده محترم  بگذارم.

تدبیر یعنی اینده نگری و برنامه ریزی بر اساس داشته ها و واقعیت ها ، واقعیت مطلب این است که با توجه به رای دکتر روحانی که لب مرز بود شایسته نبود ، هنوز که  از گرد راه نرسیده منتقدان وبرخی دوستان را با چنین لفظی از میدان به در کند واز سبد رای خودش بیرون بیاندازد و اگر این موضوع از شخص دیگری که در سبدش 25 میلیون رای داشت ، سر میزد شاید اسمش را میشد تدبیر گذاشت ،ولی با توجه به واقعیت و حقیقت(که در مطالب قبلی فرق بین این دو را توضیح دادم) اینطور استنباط میگردد که مسئول دولت تدبیر و امید ،خود از مقوله ی تدبیر محروم است و فعلا به امید پرداخته پس بهتر است بگوییم در حاضر شعار دولت این است  " دولت امید به تدبیر ". ما هم دعا میکنیم @یا زهرا@فقط مواظب زمان باشید که به سرعت داره میگذره                                                   

                                                                                              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
مقداد ده نمکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی